Entry suka-suka Ain

This entry is made to show pictures of Ain doing things she likes.
 Entry suka-suka.

'Saya suka mengemas mama'
Memang tak payah nak lipat-lipas baju, datang Ain mesti nak lipat balik
Eeee mama enjoy tengok Ain bongkar-bongkar

 Ain and her best buddy, of cause her Atuk
Ain wear bracelet, my first jewellery for Ain. Saya terkesan lepas episod 'Emas dan Wanita' dalam Primadona. Sebab saya bukan pengemar barang kemas. Tapi pas episod tu, beberapa minggu pastu saya terus beli 1 untuk Ain. 
Saya rasa happy semacam dapat beli untuk Ain, cuba mumy-mumy beli emas untuk anak mesti rasa best.
All this while my mom yg belikan untuk saya, tapi saya tak rasa apa.
Now I know apa yang my mom rasa. 

Ini gambar diambil masa bulan January, Ain masa tu baru 7 bulan.
Tengoklah dia baring dalam stroller, 5 minit je diam, pastu wat aksi.

 Masa umur Ain 7 bulan, sibok nak tolong mama kemas bunga, so mama selitkan sejambak untuk Ain.


Ni gambar Ain 6 bulan. Hingga saat ni, kalau mama tak nampak, Ain akan amik kertas/tisu pastu masuk mulut. Bila dia poo poo keluar balik benda tu. 

Cheers:)

Comments

  1. comel ain..macam2 keje yer ain suka buat n tolong mama =)

    ReplyDelete
  2. Baby sangat suka kertas dan tisu. Naurah pun laju tangan kalau nampak kertas..

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua baby sama kan?so tak perlu risau la kan

      Delete

Post a Comment

Popular Posts