MUFE at Sephora

Last week I followed my husband to KL, to be specific to KLCC. While waiting for his meeting to finish, I roamed around Suria KLCC. Serious dah lama tak masuk dalam tu. Kalau pi KL tak pernah nak singgah.

I did not know Sephora ada di KLCC. I thought it has only one in Pavillion. So excited to see the shop. Lepas solat Zuhur, kita masuklah dalam tu. Sephora in KLCC memang terletak ke laluan nak ke surau. Masuk2 dalam tu rasa tak mau keluar, banyak make up, disusun sangat menarik.

One guy came to me 'Akak nak try apa2 tak?' Me: Takpelah, nak tengok2 je dik . Guy: Jom sy pakaikan akak mascara, cuba je tak semestinya beli'. Kita duduk lah depan cermin, that guy pakaikan mascara. Cantikkk sangat mata kita, tetiba jadi galak. Mascara tu brand Make Up Forever (MUFE). Tapi harga mahal jugak RM119.

Kita pun pi tengok barang2 lain. I found my most wanted item in the whole world, Clarisonic. It is electric facial brush. It is too expensive for me, RM800++. Mahalkan, dekat nak seribu!. I could not afford it.

..teringin..

I went again to the same guy and I asked him about one product, face mist to seal make up . Ada yeahh. Ingat nak beli itu saja, tapi adik tu tanya lagi ' Akak betul tak nak mascara tu'. I looked my face on mirror again. Alahai bestnye mascara nih, tak yah pakai bulu mata palsu pun dah nampak cam lebat/hitam je bulu mata. Secara tak sengaja, kita terbeli jugak mascara tu.

Bought two items there, both are very good stuff

If I have a chance I will review both products soon, seriously the mascara is really good, and the face mist make my make up stay for hours, walaupun berpeluh :)

Comments

  1. awwwww.... bestnye... member fidza pon cakap dia baru abru ni terbeli MUFE punya MAscara kat sephora.... dia pon kata best.... review cepat cepat taw... :)

    ReplyDelete
  2. Best memang best Fidza tapi nak membersihkan nye, mcm nak tercabut bulu mata :)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts