Takde kata putus

Harapan perjumpaan hari ini
- penyelia boleh longgarkan kerja saya
- penyelia boleh bagi kata putus, jika tidak siap waktu sekian-sekian, kena hantar jugak

Keputusan perbincangan
-penyelia takde kata putus
- saya kena teruskan ngan simulation yang tak tau bila boleh selesai
-dia nak pikir masalah itu, while saya sambung kerja simulation
-boleh ker?sebab minggu depan dia nak pi luar negara dan balik pertengahan February.

Saya beritahu pasal kerisaun saya tentang visa. Penyelia nak saya tunggu dapat ecoe yg of course akan ikut tarikh perlanjutan saya, akhir april. Dia suruh tunggu. Sebenarnya dia pun tak boleh nak buat apa. By mid march saya kena balik.

Tinggal sebulan setengah, sungguh impossible untk siapkan kerja kalau kat uni still buat kerja simulation. Saya pasrah. Kami pasrah. Kami looking forward untuk hidup yang baru, insyallah lebih baik di Malaysia nanti. Amin..

Comments

Popular Posts