Apa saya rasa?

1. Bila penyelia saya tak balas email saya bila saya perlukan pendapat dia berkenaan dengan pelajaran saya. Sedangkan dia dah janji, kalau ada masalah pasal ni, email dia.

2. Bila penyelia tak balas email bila saya cakap extension saya dah nak habis and perlu perbaharui visa saya. Saya hidup dalam keaddan pasti/tak pasti.

3. Kenapa tak bgtau saya bila dia nak dtg uni. Just beberapa perkataan untuk cakap datang/tak datang ke uni. Bila kawan saya telepon dia, dia jawab. Bila kawan saya yg lain telepon dia, dia tak angkat. Kadang-kadang kawan saya guna private number baru dia angkat.

4. Bila saya jumpa penyelia saya perbincangan cuma 5-10minit.

5. Bila ramai sangat org jumpa dia, dan time saya jumpa, and saya terangkan masalah saya dia macam mengantuk. Buat saya malas nak cakap lagi.

6. Bila saya bgtau suami saya nak kerja lama di sini, university saya luluskan pemohonon cuti belajar, dia amik kesempatan melambat-lambatkan kerja saya.

7. Bila saya cakap saya dah takde duit biasiswa lagi. dia cakap its o.k. Sedangkan penyelia yg lain, bagi duit kat student dia.

8. Bila lecturer lain \ sapa penyelia saya, saya cakap si polan. Diaorg diam je tp macam ada 1 diorg sembunyikan. Saya tau.

9. Kalau pelajar lain tanya soalan yg sama. Diorang cuma cakap good luck. Saya tau, pelajar2 sebelum ni diorang bercerita sesama sendiri.

10. Bila saya rasa penat dengan benda ni, saya rasa nak let go. dan saya harap orang yg baik dapat membantu saya.

Comments

Popular Posts