Pengalaman menggunakan Nour Ain di India

So far dah 5 bulan menggunakan Nour Ain secara exclusif dan sangat-sangat beri kesan baik pada kulit. Nak tahu sama ada produk ni betul-betul sesuai untuk kulit, kena cuba di tempat lain pulak, I mean experience with other environment and climate. Pembaca tahu saya ke India for 10 days kan? Cuaca di India to be exact Bangalore sangatlah syok, berangin, tak berpeluh!

Saya tak bawa semua produk Nour Ain ke sana. Yg saya bawa sabun muka, serum (tu pun tinggal beberapa titis), UV cream dan Multi V cream. All of these I shared with my mak jugak.

Biasanya bila kita berada pada environment berbeza, kulit akan turut berubah, boleh jadi sama ada kering, atau berminyak!. Alhamdulilah sepanjang 10 hari, kulit muka kekal sihat. Tak kering. Walaupun orang kata pencuci dalam bentuk sabun buku boleh mengeringkan muka, tapi Nour Ain punya sabun so different. Di dalamnya ada minyak kelapa dara dan extrak limau, so memang menyeimbangkan keadaan kulit. So takdelah kulit kering atau berminyak.

UV cream memang best sgt dipakai. Since cuaca kering, tak yah pakai bedak dah, only UV cream memadai. Nampak silky smooth skin.

Multi V cream pula saya pakai setiap malam, sangat baik untuk menjaga kelembapan kulit dan mengurangkan bintik-bintik hitam.

Saya sempat bawa 2 kotal basic set untuk my MIL dan SIL. Diorang suka sabun Nour Ain memang boleh rasa kulit muka lembut sangat. Hope sesuai dengan kulit diorang.

Honestly sebelum ni bila travel luar negara, saya agak risau kulit muka, sebab biasa jadi kulit jadi terlalu kering pada permukaan kulit tapi berminyak di dalam. Senang sangat jadi kulit mengelupas dan bintik hitam. Tapi Alhamdulilah dgn Nour Ain, penjagaan muka jadi sangat simple. Saya bawa jugak sleeping pack jenama The Face Shop, takut-takut muka kering. Rupanya kulit muka OK jer.

Sesiapa yang belum cuba Nour Ain, boleh lah mencuba. Belum cuba belum tahu.

Boleh dapatkan dari saya atau sesiapa yang menjual produk ni di kawasan anda.

Kalau nak dapatkan dari saya boleh lah sms/wassup 010-8208765.

Daaa....

Comments

Popular Posts