Family trip to India

The last time I went back to India was August 2011. October 2011, saya di sahkan pregnant, so memang tak de chance nak balik India since then.

Recently, kami balik sekeluarga bersama orang baru, mean bawa anak lah. Book ticket pun last minit, one week before gitu.

Saya cuti from 24 Jun hingga 4 Julai. Huh stress free holiday :) Never had one since long time lah due to my study.

24 Jun 2013 (Monday)
Our flight pukul 10.40pm. So bertolak from BP pukul 3 ptg. That time musim jerebu, jerebu merebak ke Selangor, mmm nasib flight takde tunda or apa. Kali ni balik naik MAS. Agak comfort sikit for us with baby and my mother too. Penerbangan 4 jam, sampai Bengaluru Aiport pukul 11 malam waktu tempatan. Huh weather berangin, best sangat-sangat.

25 Jun 2013 (Tuesday)
Saya pi shopping barang-barang groceries dengan husband. Naik motor jer. Rasa excited dah lama sangat tak naik motor berdua. Ain kurang sihat, sebab perubahan cuaca, yelah dari panas ke sejuk. Beri Ain ubat demam, by night, Ain dah Ok.

26 Jun 2013 (Wednesday)

27 Jun 2013 (Thursday)
Kami pergi Lalbagh Garden. Dekat dengan rumah.Jalan kaki saja.

28 Jun 2013 (Friday)
Pergi shopping dekat 4th Block dengan my MIL, my mak, Ain dan Sara.Naik Tuk tuk :)

29 June 2013 (Saturday)
Melawat makam-makan sufi saith. Seronok tengok perkampungan India. Tapi, sebab jalan yang bengkok bengkok saya macam nak muntah, saya tak makan sebab takut muntah.

30 June 2013 (sunday)
Pergi Innovative Film City..tempat ni ala-ala Genting Higland. Seronok terutamanya Ain.

1 July (Monday)
Rehat di rumah sahaja. Malam tu dinner dengan my kawan suami dekat restoren nearby jer.

2 July (Tuesday)
Rehat di rumah sahaja.

3 July (Wednesday)
Last minute shopping di Commercial Street and National Market. Husband bawa saya jumpa akauntan of our company. Time nih saya sakit perut, saya cerit berit. Malam tu pula ada dinner invitation from my brother in law. Sedap sgt makanan, tapi saya tak leh makan banyak.

4 July (Thursday)
Balik Malaysia flight pukul 12.10pm. Sampai KLIA pukul 7 malam waktu tempatan.

Comments

  1. alaaaaa..takde gambar ke kak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gambor berlambak..nanti ada masa kita tunjuk ek.

      Delete
  2. ala bestnya jln2..
    msti da salu g nengok taj mhal kan?hihi

    sian ain xbpe sht ms kt sn eh,sib baik ain cpt sembuh..Ain kuat~!

    xda gmbr ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taj mahal sgt jauh awak, insyallah kalau anak dah besar sikit plan nak pi jugak. Gambar ada, nanti saya wat entry sloww slow.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts