Tak puas hati dengan rawatan muka

A few days before Raya, kita pi buat facial kat satu tempat di BP. Kita kenal orang yg buka kedai tu, dan dia pun sms kita suruh datang buat facial di kedai dia. Since kita dah kenal dia sebelum ni, kita pun set high expectation mesti dia buat terbaik.

Kita sangat tak puas hati dengan facial yg dia buat tu, sebab janji kata nak buat yg terbaik, tapi tak ubah macam buat facial sendiri di rumah. Muka kita di'steam' lama, dan dia amik masa sekejap untuk buang black heads, padahal banyak juga blackheads kita. Dia guna manual untuk buang blackheads tu. Lepas tu dia bubuh mask sangatlah nipis. Memang kita tak puas hati lah. Dia suruh amik coupon untuk facial, tapi kita diam je, sebab memang tak puas hati.

Bila balik rumah, tengok ada merah2 dan pores tak dibersihkan betul2. Frust sangat dah la nak raya time tu.

Sebenarnya untuk orang yg bukak SPA, selain service mesti baik, produk mesti ditunjukan. Macam SPa yg kita pi tu, I did not know what type of product she use, I reckon she mixed the product from different brands. Dari situ, timbul rasa tak yakin, sebab takde product yg khusus untuk rawatan muka. First and the last time kot kita pi kedai tu, lepas ni nak buat kat tempat lain pula.

Comments

Post a Comment

Popular Posts