Dah lama tak menulis

My last entry dalam blog nih pada 10 October, sekarang dah 23 October maksudnya dah 13 hari tak tulis. Memang nak menulis tapi betul betul tak dapat cari masa yang sesuai.

Saya just nak buat catatan je apa yang berlaku sepanjang 13 hari tu. Kalau ada masa saya nak wat entry untuk lebih details.

1. Raya Haji
Jatuh pada 15hb, saya cuti 1 hari je.

2. Family holiday
Dari 17-19 October, saya jalan-jalan dengan family ke Cameron Highland. First time. Oh saya sgt suka holiday since I became mama lebih-lebih lagi bila my Ain sedang membesar. Initial plan kami nak berada 1 hari di Cameron Highland dan 1 hari di Perak. Tapi husband saya sgt suka Cameron sebab dia kata macam cuaca kat negara dia. Ok so whole our holiday di Cameron.

3. Finally I pass my phD
Mcm kawan-kawan saya yg lain, biasanya mereka orang yg pertama tahu mereka lulus phD. Saya tak. Saya orang last tahu sebab saya sedang bercuti. Alhamdulilah cuma minot correction, dan lebih straightforward. Saya nak buat entry pasal nih, sebab perasaan saya ketika dapat berita nih sgt sgt tak terkata.

Right now saya tgh siapkan correction saya, dah siap, tapi takut plak nak bagi kat penyelia. Tawakal saja lah. Tak nak tunggu-tunggu.

Semoga dipermudahkan.

Cheers.

Comments

Popular Posts