Ain and Rabbit

Clever Peter Rabbit,
Clever Peter Rabbit,

Wahh intro dengan nyanyian lagu Peter Rabbit.

Semalam my brother balik bawa kotak di dalamnya 2 ekor rabbit.

Saya bawa keluar Ain dari rumah , my brother terbalik kan kotak so rabbit boleh keluar sendiri. You know rabbit kan shy shy punya animal, so rabbit malu nak keluar. Ain meronta nak lepas dari saya terus melulu ke kotak. Saya takut kalau rabbit gigit Ain, tapi Ain tu bila saya angkat dia beratkan badan dia. Terpaksa let her play lah with the rabbit tu.

Ain jenguk dalam kotak, maybe dia nak panggil rabbit keluar. My brotther bawa keluar rabbit tu, ohhh komain suka Ain. My Ain memang tak takut. Rabbit pun jenis menyerah so Ain apa lagi. Jauuhhh di sudut hati saya, syukurnya Ain suka binantang. I;m kan animal lover :)

Gambar yang sempat saya capture

 Memang selambalah anak mama nih

 Rabbit pun tak lari





Boleh pulak Ain tarik terlinga rabbit

Ok Sekian :)

Comments

  1. Aishhh kalau sakina ni mau dia dukung rabbit tu...haha...ni nampak cat pun dok menjerit2 nak pegang..tapi malang xdapat sbb maknya takut kucing...hehhe

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts