Hari Jadi Emak

Pada 28 Ogos yang lepas merupakan Hari Lahir Emak yang ke 55. Alhamdulilah. Since jatuh waktu kerja, saya tak dapat nak bagi mak off dah jaga anak saya. Teruknye. Walaupun mak tak minta di raiikan tapi saya dan suami sedaya upaya did something different that day.

Balik saja dari kerja saya pi beli hadiah. Saya tahu mak saya suka beli tudung, jadi saya hadiahkan mak tudung. Mak dah biasa beli tudung harian di kedai-kedai favourite mak, dan saya tak nak lah beli tudung harian untuk mak. Beli lah tudung yg special sikit, yang mak boleh pakai waktu pi kenduri ke apa. Lagipun saya pun suke beli tudung so haruslah menyelam sambil minum air.

Saya pergi ke butik Alisya yg jual tudung PEARL HAYA. Dah lama saya nak pi butik tu tapi tak sempat jer. Akak yg jadi kedai tu sgt friendly. Saya sempat cuma tudung-tudung situ 'Kak saya tak pernah try tudung Pearl Haya, boleh cuba tak?' Tak kan tak bagi kan? So saya try adalah 10 tudung haha.



Saya belikan mak saya tudung 1. Saya amik juga yg murah sikit. Tapi serious tudung nih memang selesa. Saya letak keselesaan no. 1, design no 2 kemudian kemas no 3. Qualiti material/awning pun baik.

Malam tu saya sekeluarga paksa mak keluar makan kat Patmah Kitchen. Sampai rumah saya hadiahkan tudung tu untuk mak. Mak memang tak sangka ada hadiah, so mak kind of speechless. Mak tertanya bile masa saya beli tudung tu. Suke sangat mak suka tudung tu.



Comments

  1. selamat ulangtahun kelahiran untuk mak akak.. ibubapa kita tak pernah mengharapkan wang ringgi harta benda tapi kalau dapat mereka mesti tersenyum gembira sebab rasa diri dihargai

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts