Women just love a gift

Betulker?
Tipulah kalau tak betul.

Its my birthday month, so I got a call from CLARINS
They told me to pick up a gift at their counter in Metrojaya Mid Valley,
Nak saja tanya dapat hadiah apa? Kalau setakat sample 2ml or 3ml rasa tak perlu kot.
Tapi kalau orang nak bagi, tak baik pulak nak tanyakan.
I told them my husband yang mungkin boleh ambilkan that gift.

Lepas tu everyday I asked my husband bila nak pi KL,
Sebab last week husband 2 kali ke KL. 
This week takde pulak, 
So izit kejam if I ask him to go just to collect my gift?

Actually
Sambil menyelam minum air
Serum yang kita pakai sudah habis
So I don't have anymore serum nak guna
Planning to buy serum from CLARINS
Nak try best tak
Checking their website
Got promotion kalau beli set that serum included lah

 The cost of the set is RM235

Kita teruja nak pakai serum ni, sebab ia membentuk muka,
Sebelum ni kita guna Shiseido Bio Performance Super Corrective Serum,
Nanti kita buat review pasal serum Shiseido sebab kesan ia juga best

Untuk kit ni disertakan juga skincare dari range White Plus HP,
Memang sebelum pregnant kita ada develop bintik-bintik di muka,
Bila pregnant those spot jadi lebih obvious dan banyak,
So nak try product Clarins ni kotlah boleh reduce kan spot2 tu. 

Anyone of you have tried Clarins face product?

Comments

Popular Posts