Tahun 2014

Cepat sangat masa berlalu, tibanya buka buku baru 2014. Kenangan tahun 2013 semestinya banyak ya indah indah, mengharap boleh mencipta lebih banyak kenangan manis tahun 2014. Tak kurang juga kenangan sedih, saya jadikan iktibar, tanpa nya tiadalah kenangan manis. Terima kedua-duanya dengan hati terbuka.

Saya ada beberapa harapan/target untuk tahun 2014. Antaranya:
1. Saya nak jalan jalan dengan family lebih banyak,  tengok tempat orang.  Destinasi belum pasti. Mungkin ke Melbourne untuk graduation,  berangan juga nak ke Sabah, Langkawi, umum banyak lah lagi tempat ya teringin nak kunjung.

2. Saya harap dapat kerja tetap, sekarang masih lagi kontrak walaupun saya dah ada PhD,  proses tak semudah dulu. Bila dah tetap, Insyallah kerjaya boleh dikembangkan.

3. Perniagaan sampingan saya jual produk Nour Ain berjalan dengan baik. Sikit-sikit ada kenalan di tempat kerja dah mula menggunakan produk ini. Harap boleh tolong mereka ya bermasalah pada kulit wajah mereka.

4. Saya harap dapat sangat pindah rumah dan dapat langsaikan hutang rumah.  Kalau semuanya ok, Insyallah renovation work will start soon. Target this year boleh ada rumah sendiri.

5. Saya nak kerap menulis blog, saya kurang menulis tahun lepas, banyak peristiwa pahit dan manis berlaku yang tak sempat nak di rekodkan. Kesudahannya saya lupa.

Semoga tahun 2014 membawa 1001 kemanisan dalam hidup kami sekeluarga. Saya doakan untuk anda juga.









Comments

Popular Posts