Nour Ain Skincare ~ loose items

Assalamualaikum pembaca sekalian, saya adalah pengedar produk kecantikan Nour Ain. Selain menyediakan set asas Nour Ain yang terdiri daripada sabun muka, day and night cream,  terdapat juga loose item yang saya jual. Antaranya:

1. Beauty Soup
Tanpa mengira apa jenis kulit wajah, samada kering atau berjerawat,  sabun ini berkesan untuk membersihkan muka. Di dalamnya terkandung extra ,minyak zaitun, minyak kelapa dan citrus. Mengimbangi keadaan kulit wajah. Harga adalah RM 14.00, berat 60 gram.


2. Penyegar (toner)
Pori pori wajah akan terbuka selepas mencuci muka dengan sabun. Untuk memastikan pori pori tertutup semula penggunaan penyegar amat penting. Bintik bintik hitam blackhead boleh di kurangkan jika kita pakai penyegar. Selain dari itu sebagai persediaan untuk langkah seterusnya iaitu melembapkan kulit. Toner Nour Ain hanya RM 30 untuk 100ml.


3. Day cream
Pemakaian day cream memang wajib, kerana masa tu kulit kita banyak terdedah pada unsur seperti sinaran uv,  air conditions,  cahaya dr computer, habuk dan sebagainya.  Day cream Nour Ain lengkap dgn uv protection, pelembap, dan foundation.  Boleh dipakai begitu saja atau under make up. Texture lembut mudah disapu pada wajah. Harganya RM30 berat 10 gram. 



4. Night cream
Krim malam ini berupaya mengebukan kulit, memudarkan parut jerawat, dan mengurangkan jeragat.  Boleh menyeratakan warna kulit. Krim ni memang best seller lah. Harga RM40 untuk 10 gram.  



5. Serum Vit C
Vitamin C sangat penting untuk wajah sebab ia mendorong pembentukan kologen pada kulit. Pemakaian berterusan boleh menganjalkan kulit, menghilangkan bintik hitam dan melindungi kulit secara keseluruhannya.  Say no to suntikan vitamin C, anda boleh mendapatkan kesan yang sama dengan serum vitamin C Nour Ain. Harga RM22 untuk 10 ml. 


Untuk mendapatkan produk ini anda bolehlah menghubungi saya secara sms/WhatsApp di 0108208765. Saya juga boleh membantu anda dalam menyelesaikan masalah kulit wajah. Contact saya yea. 

Comments

Popular Posts