Hectic Week

Due date untuk CECAR5 Jumaat lepas, time tu jugak supervisor baru cek my paper. I just briefly reported my recent tests which I do not know the final conclusion, so I made my own assumption why my results was like that. Supervisor agreed with my assumption tapi dia nak prove. Aha..maknanya prepare 1 sample just utk tu. Nasibla ada few RC column yg aku buat months ago, thought would use them for comparison purposes. Dia ckp dia akan email comitee utk conference tu utk lewatkan my paper at least for a week.
Supervisor gave me a week, before that dia tanya boleh tak?Aku cakap je boleh, but then I realized susah jugak. Isnin confirm tak leh buat apa cos ada tutorial. I tried to talk to the lab manager, terperanjatnye, that Isnin bukanla Isnin yg baik. Lab manager ada big fight dengan 1 worker dari mechanical department. Tuesday, i tried mintak tolong dari store man untuk hantar my column for sandblast and i need it urgently. Nasibla dia baik, dia hantar and tunggu. Petang tu jugak aku wrap my column, cus it takes 2 days to do the capping for both end of the column. Jefft did the other side yesterday, and Glen will do it today. Sometimes I wonder boleh ke test that column, as standard say kena wait a week for the system to cure.
While waiting for that column cured I did other test dengan si Singa..geramnye asyik nak marah2, 2 hari aku kerja ngan dia, dia marah, so what aku pun marah gak. No way nak berlembut dengan org begini. It been 3 years aku berlembut, tak berbaloi, kalau dia pun tak leh tolerate.

Comments

Popular Posts