Konjac Sponge - A review

Lama tak review review product. .Ok this will be the first for 2014.

Konjac Sponge agak popular these days untuk membersihkan muka.  Harga pun murah. Saya beli dari Sasa, harga RM 12. 90.

Saya terbaca konjac Sponge di buat dari bahan organic dan berasal dr Jepun.

Bila saya buka je packaging dia, mak saya tanya kuih pau ke tu....Sebab bentuk mcm pau.

Cara guna sponge ni cuma basah kan...Kemudian squeeze out the water,  then terus gosok pada wajah.  Saya dah pakai,  best! Rasa kulit betul betul bersih dan ringan.

Beli lah sgt recommended :)

Comments

  1. Saya dulu pernah beli. Tapi pakai sekejap jer..pastu malas dah..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ker dik?tak suka pakai ek...takut mula2 pastu malas, sama ah kite.

      Delete
  2. macam best jer... macam nak cuba lah.. beli kat sasa ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best awak, tp jangan guna kerap sangat, kalau muka sensative boleh naik jerawat.

      Delete
  3. Sis, nk jugak...kirim blh ?? Haha

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts