My Tears

Rasa tak tertanggung, akhirnya aku menangis depan supervisor. Wlpun semalam dah menangis depan Nini, and dia cakap jgn nangis. Aku kena nangis klu tak akan ternangis depan sv. Bila berhadapan dgn sv, akhirnya aku nangis jugak. Aku tak pernah nangis pun sebelum nih, setakat bergenang2 air mata je. Masa aku nangis Sv tengokkan je, and kasi aku cool dulu. Tetiba ada Profesor ni plak dtg bilik sv and tegor sv. Tp time tu aku nak ngadap dia, aku ngadap SV. Sv cakap Siti mcm stress dgn study. Prof tu siap bagitau dun worry, your sv will pass you in one week time.
Aku rasa mcm tak leh siap, tertekan dgn kes extension. Kes mrgs kalau dia mintak fees. Akhirnye sv ckp assume you are not given any extension, and lets work harder this time. Aku rasa lega at least SV tau betapa takotnye aku sekarang ni. Malunye dah menangis sgt2 tadi..

Comments

Popular Posts