After a yea , Again!

Setahun yang berlalu terlalu banyak kisah suka duka yang tak mampu nak diceritakan, yang mampu hanya merasai, dan betapa tidak mahu itu berlaku lagi

Bila saya perhatikan blog saya, tak sangka saya banyak tulis pasal kisah pregnancy saya. Syukur sangat dulu saya abadikan kenangan pregnancy saya. Terindah sebenarnya.

Kisah Ph D saya yang penuh kisah suka duka. Sekali lagi saya syukur ceritakan di blog ni. Sebab saya selesai melaluinya, semua kisah dulu sangat bermakna.

Ain dah pun berusia 2 tahun 10 bulan. 

Hope my blogger friends still remember me yeah!!


Comments

  1. assalamualaikum. Wah dah besar dah dia........

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum kak. Lamanya tak bersua di blog. Harap akak sihat ye.

      Delete

Post a Comment

Popular Posts